8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

Prasówki

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu Ludzie wiemy, że zabieg ćwiczeń, palenie tytoniu, spożywanie za dużej sumie gazie oraz dieta uboga w czyny i warzywa nie wróżą nic niezwykłego. Składniki te znacząco zwiększają prawdopodobieństwo wystąpienia nadciśnienia tętniczego lub udaru mózgu.

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

 

Jest jednak mało przydatnych, a równocześnie efektywnych kroków pozwalających uniknąć tego szaleństwa.

kup traz

 

 

Poniżej opisujemy 8 owoców, jakie warto spożywać, aby usunąć chorobie nadciśnieniowej oraz udarowi mózgu.

Banany

Lekarze zalecają spożywanie owoców w charakterze ograniczenia za wygórowanego ciśnienia krwi. Wszystko dzięki sporej zawartości potasu. Przypisuje się, że potas zwiększa odporność skurczu mięśnia sercowego.

Dzięki potasowi wprowadzonemu w owocach wysokie ciśnienie tętnicze nietrudno się obniży. Banany można spożywać jak niezależną przekąskę lub nałożyć je do jogurtu bądź do owsianki.

Kiwi

Owoce kiwi z ziołem miąższem zawierają potas, identycznie jak pomidory i banany. Obejmują i witaminę C, jaka funkcjonuje jako przeciwutleniacz wolnych rodników.

Jeden owoc kiwi zaspokaja 9% dziennego zamówienia na potas, 7% na magnez oraz 2% na wapń.

Pomarańcze

Picie napoju z dwóch pomarańczy każdego dnia pewno wesprzeć w ograniczeniu ciśnienia tętniczego. Wynik w formy obniżenia ciśnienia można dostrzec po 2–4 tygodniach spożywania soku.

Owoc granatu

Owoc granatu to głęboko silny owoc, który ważna zużywać na twardo lub dusić w jakości soku. Pewne spośród doświadczeń dowiodło, że picie filiżanki soku z granatu przynajmniej raz dziennie przez cztery tygodnie pewno wesprzeć w ograniczeniu ciśnienia tętniczego.

Napój z granatu może decydować element zdrowego śniadania. Myśl jednak, by zobaczyć zawartość cukru, że kupisz gotowy sok. Dodatek cukru może uniemożliwić pozytywny wpływ soku na zdrowie.

Papaja

Ten ciepły owoc obniżający ciśnienie stanowi cenne rozwiązanie dla kobiet zmagających się z nadciśnieniem tętniczym. Papaja zawiera potas natomiast inny składnik o udowodnionym działaniu obniżającym ciśnienie u postaci z nadciśnieniem tętniczym – flawonoidy.

Brzoskwinie i nektarynki

Jedna średniej liczb brzoskwinia lub nektarynka zaspokaja 8% dziennego zamówienia na potas, 3% na magnez oraz 1% na wapń.

Dla osób na diecie obniżającej ciśnienie dobrą alternatywą dla współczesnej brzoskwini lub nektarynki będą plasterki tych produktów mrożone bez dodatku cukru. Przed spożyciem produkty można rozmrozić albo zrobić koktajl bez ich rozmrażania.

Pomidory

Badanie spełnione w Finlandii wskazuje, że piękna zawartość likopenu, czyli karotenoidu uruchomionego w pomidorach, możne zmniejszać prawdopodobieństwo wystąpienia udaru mózgu. Badanie zaprezentowane w dziele Neurology objęło 1031 mieszkańców Finlandii w wieku z 46 do 55 lat. Ryzyko wystąpienia udaru mózgu u postaci z sporym poziomem likopenu niszczyłoby się o 55%.

Arbuz

Arbuz ma maksymalną dozę wody dzięki czemu dobrze oddziałuje na osoby z zwiększonym ciśnieniem farb lub z nadciśnieniem tętniczym. Arbuz może i zapobiegać wzrostowi ciśnienia u postaci z prawidłowym ciśnieniem krwi.

Ponadto rezultat ten obejmuje L-cytrulinę, która umożliwia regulację ciśnienia tętniczego zaś je zmniejsza. Oprócz tego aminokwasy włączone w owocach mogą zapobiegać wzrostowi ciśnienia tętniczego.

Więc pijmy świeżo wyciskane soki z bananów i warzyw. Czyli jest uzupełnienie bowiem istotniejszego w działaniu niż zdrowie ?

Zobacz również wolnoobrotowa

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o